Вирішення спорів у Харкові, Києві та по всій Україні: цивільні, сімейні, господарські спори. Реєстрація ФОП, ТОВ, Торгової марки, знака. Виїзд дитини за кордон без згоди батька та позбавлення батьківських прав.
Наразі законодавцем впроваджується практика щодо спрощення реєстрації фізичних осіб-підприємців (ПП) та зведення реєструючих органів до мінімуму. Однак, процедура реєстрації фізичних осіб-підприємців все ще вимагає певних навичок, якими володіють співробітники компанії адвокат Ящук і партнери. Юрист реєструє фізичних осіб-підприємців, які проживають у місті Харкові, в Харківській області, в місті Чугуєві.
Користуючись послугами з реєстрації Вас в якості підприємця, Ви не тільки заощадите свій час, але і зможете скористатися другою послугою зі знижки.
Ціна на реєстрацію приватного підприємця від 800 грн.
Реєстрація ПП платником єдиного податку (1, 2, 3 група) - 250 грн.
У подарунок - якісна юридична консультація з оплати податків, подачі звітів, оптимізації оподаткування всього за 100 грн!
Додатково оплачується нотаріальна довіреність - 350 грн.
Дуже важливо почати бізнес правильно. З юристом Наталією Анатоліївною Ящук це гарантовано!
Телефонуйте за телефонами: Life: +38(063) 374-43-13), МТС +38(066) 744-54-43, KyivStar +38(096) 735-35-76
Послуги, які надаються за знижкою:
- Реєстрація торгової марки - ціна на послугу 1500 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%);
- Реєстрація ТОВ - ціна послуги 1500 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%);
Розірвання шлюбу, стягнення аліментів - від 1500 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%).
- Складання позову на розірвання шлюбу та подання позову до суду - 450 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%).
Юристом надається послуга з абонентського юридичного обслуговування фізичних осіб-підприємців.
Реєстрація фізичних осіб-підприємців регулюється Законом України: "Про реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Послуги з реєстрації фізичної особи-підприємця надаються юристом як під ключ, так і індивідуально, і включають в себе наступне:
1. Реєстрація фізичної особи-підприємця (ФО-П) у реєстраційній службі (внесення даних про фізичну особу-підприємця до ЄДРПОУ).
Ця частина роботи юриста включає в себе:
Термін отримання клієнтом витягу з ЄДРПОУ про нього, як про фізичну особу-підприємця, становить до 3-х робочих днів.
Якщо клієнт не планує на наступних етапах користуватися послугами юриста і у фізичної особи є можливість і бажання особисто прибути в реєстраційну службу для реєстрації, то в таких випадках виготовлення нотаріальної довіреності не потрібно. Клієнт економить не менше 165 грн, а саме - від 150 грн на нотаріальну довіреність і плюс витрати на виготовлення її нотаріальної копії від 15 грн.
2. Реєстрація фізичної особи-підприємця платником єдиного податку (друга або третя група).
У строк, зазначений у чинному законодавстві України, юристом заповнюється заявка про обрання ФО-П спрощеної системи оподаткування (далі - заявка), заповнюється та нумерується книга обліку доходів і витрат. Далі заявка реєструється в податкових органах за місцем реєстрації фізичної особи та до цього ж органу подається книга обліку доходів і витрат. Залежно від вибору групи (другої або третьої) та завантаженості органу податкової служби, наявності бланків в органі, юрист отримує зареєстровану книгу обліку доходів і витрат та свідоцтва єдиного податку, як тільки воно буде готове.
Завершальним етапом є зустріч юриста з фізичною особою, якій передаються документи, реквізити на оплату єдиного податку та єдиного соціального внеску та проводиться консультація щодо заповнення книги, строків і сум сплати податків.
Примітка: Фізична особа-підприємець може здійснювати свою діяльність з моменту реєстрації в ЄДРПОУ. Залежно від вибору групи (другий або третій) юрист консультує клієнта про дату переходу на спрощену систему (єдиний податок) і податкові наслідки.
3. Замовлення та отримання печатки для фізичних осіб-підприємців, для лікарів, адвокатів, нотаріусів та інших осіб.
Юристом надаються послуги з супроводу отримання всіляких печаток і штампів для фізичних осіб-підприємців, для лікарів, адвокатів, нотаріусів та інших осіб дешево і швидко! Вартість послуги з супроводу отримання печатки становить 100 грн.
При цьому Ви отримуєте знижку на виготовлення печатки найбільш граверної майстерні до 10 відсотків. Фактично, скориставшись послугами юриста, Ви отримуєте готову печатку, витрачаючи такі ж кошти як при самостійному замовленні і отриманні печатки, але при цьому Ви економите свій час!
Залежно від переваги фізичної особи-підприємця на ескіз печатки, печатки бувають прості (без захистів) і з захистами по зовнішньому і внутрішньому полю печатки. Також можна замовити печатку з вже наявного ескізу печатки у клієнта або вставити в печатку цікавий клієнта елемент.
Зважаючи на тривалу співпрацю юриста з граверною майстернею, при виготовленні печатки на клієнта поширюється знижка на послуги граверної майстерні (мається на увазі знижка на офіційний платіж за роботу граверної майстерні з виготовлення печатки).
Термін отримання будь-якого печатки, штампа від одного до 2-х робочих днів.
4. Відкриття рахунку.
Наталією Анатоліївною Ящук надаються послуги з відкриття на ім'я фізичної особи-підприємця рахунків у гривні, валютних рахунків у будь-якому банку України. Отримання програми клієнт-банк. Для відкриття рахунку юристом Ящук Наталією Анатоліївною навіть не потрібна присутність у банку фізичної особи-підприємця. Про відкриття рахунку банк повідомляє фізичне особо- підприємця в листі з обов'язковим зазначенням усіх банківських реквізитів. Даний лист юрист передає клієнту.
5. Реєстрація торгового знака (торгової марки, логотипу).
Ящук Наталія Анатоліївна - фахівець у сфері інтелектуальної власності, зокрема: реєстрації знака (торгової марки, логотипу).
Ви зможете швидко і якісно отримати свідоцтво про право інтелектуальної власності на торговий знак (торгову марку, логотип). Детальна інформація про послугу розміщена в розділі реєстрація торгової марки (товарного знака, логотипу).
6. Оформлення найманого працівника.
Юрист проконсультує Вас і повністю підготує до реєстрації трудового договору з найманим працівником у центрі зайнятості, що допоможе Вам зберегти не тільки до трьох годин часу перебування в центрі зайнятості, а й укласти договір з найманим працівником на умовах, що Вас цікавлять. Додатково юрист проконсультує Вас про терміни та форму подання необхідних звітів у зв'язку з існуванням найманої праці.
Юрист роз'яснить всі моменти майбутньої реєстрації приватного підприємця:
- відкриття розрахункового рахунку, Клієнт-Банк,
- спрощена та загальна система оподаткування, особливості, строки подання звітності,
- єдиний соціальний внесок (ЄСВ), порядок сплати,
- податкова та щорічна звітність,
- отримання свідоцтва платника податку, ведення книги обліку доходів і витрат,
- найманий працівник, оформлення, податки.
Державна реєстрація фізичної особи підприємця (ФО-П) 2014 р.