Реєстрація фізичних осіб-підприємців у Харкові, Чугуєві, Балаклії, Змієві, Ізюмі та Харківській області

Наразі законодавцем впроваджується практика щодо спрощення реєстрації фізичних осіб-підприємців (ПП) та зведення реєструючих органів до мінімуму. Однак, процедура реєстрації фізичних осіб-підприємців все ще вимагає певних навичок, якими володіють співробітники компанії адвокат Ящук і партнери. Юрист реєструє фізичних осіб-підприємців, які проживають у місті Харкові, в Харківській області, в місті Чугуєві.

Користуючись послугами з реєстрації Вас в якості підприємця, Ви не тільки заощадите свій час, але і зможете скористатися другою послугою зі знижки.

Ціна на реєстрацію приватного підприємця від 800 грн.

Реєстрація ПП платником єдиного податку (1, 2, 3 група) - 250 грн.

У подарунок - якісна юридична консультація з оплати податків, подачі звітів, оптимізації оподаткування всього за 100 грн!

Додатково оплачується нотаріальна довіреність - 350 грн.

Дуже важливо почати бізнес правильно. З юристом Наталією Анатоліївною Ящук це гарантовано!

Телефонуйте за телефонами: Life:(063) 374-43-13), МТС (066) 744-54-43, KyivStar (096) 735-35-76

Послуги, які надаються за знижкою:

- Реєстрація торгової марки - ціна на послугу 1500 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%);

- Реєстрація ТОВ - ціна послуги 1500 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%);
Розірвання шлюбу, стягнення аліментів - від 1500 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%).

- Складання позову на розірвання шлюбу та подання позову до суду - 450 грн (при замовленні її як другої послуги, знижка 10%).


Юристом надається послуга з абонентського юридичного обслуговування фізичних осіб-підприємців.

Реєстрація фізичних осіб-підприємців регулюється Законом України: "Про реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Послуги з реєстрації фізичної особи-підприємця надаються юристом як під ключ, так і індивідуально, і включають в себе наступне:

1. Реєстрація фізичної особи-підприємця (ФО-П) у реєстраційній службі (внесення даних про фізичну особу-підприємця до ЄДРПОУ).

Ця частина роботи юриста включає в себе:

  • отримання юристом необхідних даних про клієнта для нотаріальної довіреності та реєстраційної картки Форми 10;
  • вибір видів діяльності та заповнення юристом реєстраційної картки Форма 10;
  • безпосередньо реєстрація фізичної особи-підприємця;
  • отримання виписки про фізичну особу-підприємця та передача витягу з ЄДРПОУ (виписки з ЄДРПОУ) клієнту.

Термін отримання клієнтом витягу з ЄДРПОУ про нього, як про фізичну особу-підприємця, становить до 3-х робочих днів.

Якщо клієнт не планує на наступних етапах користуватися послугами юриста і у фізичної особи є можливість і бажання особисто прибути в реєстраційну службу для реєстрації, то в таких випадках виготовлення нотаріальної довіреності не потрібно. Клієнт економить не менше 165 грн, а саме - від 150 грн на нотаріальну довіреність і плюс витрати на виготовлення її нотаріальної копії від 15 грн.

2. Реєстрація фізичної особи-підприємця платником єдиного податку (друга або третя група).

У строк, зазначений у чинному законодавстві України, юристом заповнюється заявка про обрання ФО-П спрощеної системи оподаткування (далі - заявка), заповнюється та нумерується книга обліку доходів і витрат. Далі заявка реєструється в податкових органах за місцем реєстрації фізичної особи та до цього ж органу подається книга обліку доходів і витрат. Залежно від вибору групи (другої або третьої) та завантаженості органу податкової служби, наявності бланків в органі, юрист отримує зареєстровану книгу обліку доходів і витрат та свідоцтва єдиного податку, як тільки воно буде готове.

Завершальним етапом є зустріч юриста з фізичною особою, якій передаються документи, реквізити на оплату єдиного податку та єдиного соціального внеску та проводиться консультація щодо заповнення книги, строків і сум сплати податків.

Примітка: Фізична особа-підприємець може здійснювати свою діяльність з моменту реєстрації в ЄДРПОУ. Залежно від вибору групи (другий або третій) юрист консультує клієнта про дату переходу на спрощену систему (єдиний податок) і податкові наслідки.

3. Замовлення та отримання печатки для фізичних осіб-підприємців, для лікарів, адвокатів, нотаріусів та інших осіб.

Юристом надаються послуги з супроводу отримання всіляких печаток і штампів для фізичних осіб-підприємців, для лікарів, адвокатів, нотаріусів та інших осіб дешево і швидко! Вартість послуги з супроводу отримання печатки становить 100 грн.

При цьому Ви отримуєте знижку на виготовлення печатки найбільш граверної майстерні до 10 відсотків. Фактично, скориставшись послугами юриста, Ви отримуєте готову печатку, витрачаючи такі ж кошти як при самостійному замовленні і отриманні печатки, але при цьому Ви економите свій час!


Залежно від переваги фізичної особи-підприємця на ескіз печатки, печатки бувають прості (без захистів) і з захистами по зовнішньому і внутрішньому полю печатки. Також можна замовити печатку з вже наявного ескізу печатки у клієнта або вставити в печатку цікавий клієнта елемент.

Зважаючи на тривалу співпрацю юриста з граверною майстернею, при виготовленні печатки на клієнта поширюється знижка на послуги граверної майстерні (мається на увазі знижка на офіційний платіж за роботу граверної майстерні з виготовлення печатки).

Термін отримання будь-якого печатки, штампа від одного до 2-х робочих днів.

4. Відкриття рахунку.

Наталією Анатоліївною Ящук надаються послуги з відкриття на ім'я фізичної особи-підприємця рахунків у гривні, валютних рахунків у будь-якому банку України. Отримання програми клієнт-банк. Для відкриття рахунку юристом Ящук Наталією Анатоліївною навіть не потрібна присутність у банку фізичної особи-підприємця. Про відкриття рахунку банк повідомляє фізичне особо- підприємця в листі з обов'язковим зазначенням усіх банківських реквізитів. Даний лист юрист передає клієнту.

5. Реєстрація торгового знака (торгової марки, логотипу).

Ящук Наталія Анатоліївна - фахівець у сфері інтелектуальної власності, зокрема: реєстрації знака (торгової марки, логотипу).

Ви зможете швидко і якісно отримати свідоцтво про право інтелектуальної власності на торговий знак (торгову марку, логотип). Детальна інформація про послугу розміщена в розділі реєстрація торгової марки (товарного знака, логотипу).

6. Оформлення найманого працівника.

Юрист проконсультує Вас і повністю підготує до реєстрації трудового договору з найманим працівником у центрі зайнятості, що допоможе Вам зберегти не тільки до трьох годин часу перебування в центрі зайнятості, а й укласти договір з найманим працівником на умовах, що Вас цікавлять. Додатково юрист проконсультує Вас про терміни та форму подання необхідних звітів у зв'язку з існуванням найманої праці.

 

Юрист роз'яснить всі моменти майбутньої реєстрації приватного підприємця:
- відкриття розрахункового рахунку, Клієнт-Банк,
- спрощена та загальна система оподаткування, особливості, строки подання звітності,
- єдиний соціальний внесок (ЄСВ), порядок сплати,
- податкова та щорічна звітність,
- отримання свідоцтва платника податку, ведення книги обліку доходів і витрат,
- найманий працівник, оформлення, податки.


                                              Державна реєстрація фізичної особи підприємця (ФО-П) 2014 р.

Адвокат Харків, Київ, Україна - юридичні послуги: розлучення, розділ майна, аліменти, реєстрація підприємства, реєстрація торгової марки, реєстрація ФОП, позбавлення батьківських прав