Вирішення спорів у Харкові, Києві та по всій Україні: цивільні, сімейні, господарські спори. Реєстрація ФОП, ТОВ, Торгової марки, знака. Виїзд дитини за кордон без згоди батька та позбавлення батьківських прав.
На засіданні Пленуму ВСУ 30 травня було прийнято рішення звернутися до Конституційного Суду України з поданням щодо відповідності (конституційності) частин першої та другої статті 11 Закону "Про природні монополії", абзацу п "ятого частини першої статті 12 Закону" Про електроенергетику ", пункту 4 частини першої статті 3 Закону" Про державне регулювання у сфері комунальних послуг ", абзацу восьмого частини першої статті 13 Закону" Про питну воду та питне водопостачання " (у частині повноважень НКРЕКП), указів Президента від 27 серпня 2014 року № 694/2014 "Про Національну комісію, яка здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг ", від 10 вересня 2014 року № 715/2014 "Про затвердження Положення про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг "положенням частини першої статті 8, частини другої статті 19, частини першої статті 106 та пунктів 3, 9, 91, 9-2 частини першої статті 116 Конституції.
Так, Київський апеляційний суд у жовтні 2015 року призупинив провадження у справі № 826/6876/15 про незаконність підвищення тарифів на електроенергію до роз'яснення Конституційним Судом повноважень Президента щодо створення НКРЕКП у світлі рішення КСУ від 8 липня 2008 року № 14-рп/2008. На цій підставі призупиняється і розгляд решти справ, що стосуються тарифів на електроенергію. Ухвалу суду про можливість звернення до КСУ має розглянути Верховний Суд, який уповноважений направляти конституційні подання.
Необхідність звернення до КСУ з цього приводу ЗСУ мав розглянути ще в січні 2016 року. Але тоді було вирішено зняти з розгляду Пленуму питання про звернення з цим конституційним поданням у зв 'язку з надходженням до Суду ще однієї ухвали, що стосується повноважень НКРЕКП щодо встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення. Ухвалу від 26 листопада 2015 року у справі № 826/5964/15 направлено до ВСУ Київським апеліційним адміністративним судом. Воно стосується, крім зазначених у більш ранньому зверненні положень законодавства, питання конституційності абзацу 8 частини 1 ст. 13 Закону "Про питну воду та питне водопостачання".
Таким чином, з рішення Конституційного Суду стане ясно, чи має повноваження (у світлі положень Конституції) НКРЕКП, створена Президентом, встановлювати тарифи. Зазначимо, що висновок з приводу способу створення комісії КСУ вже робив - були визнані неконституційними повноваження Президента щодо створення комісії, що регулює природні монополії. Орган, створений у неконституційний спосіб, не має права встановлювати тарифи.